FRI FRAKT ÖVER 800 SEK
Älskar den här toppen, man
"Älskar den här toppen, man känner sig snygg och självsäker. Förvånansvärt bra stöd för en så lite topp. Hade inte sprungit maraton i den, men den tål ändå en del skumpande. Tycker dock bandet i ryggen är något för stumt och därför blir den något liten i storleken."