Är helt frälst i detta
"Är helt frälst i detta material. Har fler T-shirtar av samma märke och kan knappt träna i något annat."
Logga in för att se dina belöningar
En perfekt oversized t-shirt för gymmet – luftig, bekväm och ger dig full rörelsefrihet. Inga distraktioner, bara fokus på lyften!
Denna t-shirt i bomull och spandex håller dig sval även under de hårdaste träningspassen. Stretchig? You bet. Bonus? Ärmarna är precis lagom snäva, så dina biceps får sin välförtjänta spotlight. På baksidan hittar du Relodes nya "Global" print och det klassiska R:et i silikon på framsidan. En t-shirt som levererar på alla plan!
- Oversized
- Stort print på ryggen
- Material: 95% bomull 5% spandex
Produkten anses vara normal i storlek – vi rekommenderar att du väljer din vanliga storlek.
Är du osäker på vilken storlek du ska välja? Använd vår storleksguide.
Fri frakt: för ordrar över 800kr
Frakt: 49kr på ordrar under 800kr
Returrätt: 30 dagar
Retur: Fria Storleksbyten
Gå med i Athlete Club och tjäna poäng och exklusiva belöningar varje gång du handlar.
Vi skickar ett e-postmeddelande när produkten är tillbaka i lager.
Ett fel har uppstått.
Ogiltig e-postadress
Din begäran har registrerats!
Overall rating: 4.6666665 / 5 from 9 reviews.
Review topics: [].
"Är helt frälst i detta material. Har fler T-shirtar av samma märke och kan knappt träna i något annat."
— Rolf C. (5/5)
"Skönt material"
— Stephanie F. (4/5)
"Riktigt trevlig tröja. True to size"
— Maria Z. (5/5)
"Snygg passform som är lite oversized i modellen. Väldigt snyggt tryck på ryggen"
— Linn R. (4/5)
"Skit snygg!"
— Clara J. (5/5)
"Skön tröja men skulle behöva XXXL då XXL sitter ganska slim. Hoppas det kanske kommer framöver."
— Johan (4/5)
"Bra material och true to size"
— Calle S. (5/5)
"True to size"
— Calle S. (5/5)
"Svinskönt material! 👌"
— Anna G. (5/5)
Overall rating: 4.6666665 / 5 from 9 reviews.
Review topics: [].
"Är helt frälst i detta material. Har fler T-shirtar av samma märke och kan knappt träna i något annat."
— Rolf C. (5/5)
"Skönt material"
— Stephanie F. (4/5)
"Riktigt trevlig tröja. True to size"
— Maria Z. (5/5)
"Snygg passform som är lite oversized i modellen. Väldigt snyggt tryck på ryggen"
— Linn R. (4/5)
"Skit snygg!"
— Clara J. (5/5)
"Skön tröja men skulle behöva XXXL då XXL sitter ganska slim. Hoppas det kanske kommer framöver."
— Johan (4/5)
"Bra material och true to size"
— Calle S. (5/5)
"True to size"
— Calle S. (5/5)
"Svinskönt material! 👌"
— Anna G. (5/5)
Overall rating: 4.6666665 / 5 from 9 reviews.
Review topics: [].
"Är helt frälst i detta material. Har fler T-shirtar av samma märke och kan knappt träna i något annat."
— Rolf C. (5/5)
"Skönt material"
— Stephanie F. (4/5)
"Riktigt trevlig tröja. True to size"
— Maria Z. (5/5)
"Snygg passform som är lite oversized i modellen. Väldigt snyggt tryck på ryggen"
— Linn R. (4/5)
"Skit snygg!"
— Clara J. (5/5)
"Skön tröja men skulle behöva XXXL då XXL sitter ganska slim. Hoppas det kanske kommer framöver."
— Johan (4/5)
"Bra material och true to size"
— Calle S. (5/5)
"True to size"
— Calle S. (5/5)
"Svinskönt material! 👌"
— Anna G. (5/5)
Overall rating: 4.6666665 / 5 from 9 reviews.
Review topics: [].
"Är helt frälst i detta material. Har fler T-shirtar av samma märke och kan knappt träna i något annat."
— Rolf C. (5/5)
"Skönt material"
— Stephanie F. (4/5)
"Riktigt trevlig tröja. True to size"
— Maria Z. (5/5)
"Snygg passform som är lite oversized i modellen. Väldigt snyggt tryck på ryggen"
— Linn R. (4/5)
"Skit snygg!"
— Clara J. (5/5)
"Skön tröja men skulle behöva XXXL då XXL sitter ganska slim. Hoppas det kanske kommer framöver."
— Johan (4/5)
"Bra material och true to size"
— Calle S. (5/5)
"True to size"
— Calle S. (5/5)
"Svinskönt material! 👌"
— Anna G. (5/5)
Overall rating: 4.6666665 / 5 from 9 reviews.
Review topics: [].
"Är helt frälst i detta material. Har fler T-shirtar av samma märke och kan knappt träna i något annat."
— Rolf C. (5/5)
"Skönt material"
— Stephanie F. (4/5)
"Riktigt trevlig tröja. True to size"
— Maria Z. (5/5)
"Snygg passform som är lite oversized i modellen. Väldigt snyggt tryck på ryggen"
— Linn R. (4/5)
"Skit snygg!"
— Clara J. (5/5)
"Skön tröja men skulle behöva XXXL då XXL sitter ganska slim. Hoppas det kanske kommer framöver."
— Johan (4/5)
"Bra material och true to size"
— Calle S. (5/5)
"True to size"
— Calle S. (5/5)
"Svinskönt material! 👌"
— Anna G. (5/5)