Kommer du ihåg ditt lösenord?
Viktig information!
Om du har beställt mellan 7 - 20 oktober och använt erbjudandet "3 för 2" kan du inte använda returportalen för att göra en retur. Istället måste du registrera din retur via knappen "3 för 2 retur" nedan.
Storleksbyten kan fortfarande göras som vanligt via returportalen.
Kolla gärna in vår FAQ, och om du fortfarande är osäker på något finns vårt serviceteam alltid här för att hjälpa dig.
Tänk på att produkten måste vara i originalskick. Med originalskick menas att produkten:
• Har alla etiketter kvar
• Skickas tillbaka i klädpåsen
• Inte har tvättats
• Inte får lukta exempelvis parfym eller rök
• Inte får vara smutsig eller ha fläckar från smink och deodorant
• Inte får ha djurhår på sig då det kan orsaka allergier
Om produkten inte uppfyller kraven för originalskick kommer 30 % av produktens pris återbetalas. Om produkten inte skickas tillbaka i klädpåsen, emballage eller saknar etiketter görs ingen återbetalning.
Ja, vi erbjuder gratis storleksbyten inom Sverige.
Utanför Sverige tillkommer en avgift för storleksbyten. Du kommer att se avgiften i returportalen.
Vi erbjuder dessvärre inte produktbyten. Om du önskar att byta modell och/eller färg rekommenderar vi dig att vid registreringen av din retur välja att få återbetalning på presentkort. Du betalar då ingen returavgift. Du kan sedan använda detta presentkort på din nya order.
Observera att presentkortet skickas ut först när returen är mottagen och hanterad.
När vi hanterar din retur debiteras du en avgift på 69 SEK i returavgift i Sverige och 7 euro för alla länder utanför Sverige. Om du väljer att få återbetalning på ett presentkort är returavgiften gratis.
När du returnerar en eller fler varor från erbjudandet “köp 3 betala för 2” kommer erbjudandet upphöra och du betalar ordinarie pris för produkten/produkterna du behåller.
Om du vill reklamera en produkt för att den är skadad eller för att du mottagit fel produkt/produkter får du gärna kontakta oss så snart som möjligt. Kontakta oss på hello@relode.se och inkludera följande information:
Tänk på att en reklamation måste göras inom skälig tid från att skadan upptäcks vilket enligt konsumentköplagen är inom två månader. Skadan ska vara produktionsfel och ingen slitageskada. Ett hål mitt på ett plagg är exempelvis inte ett produktionsfel utan en slitageskada. Vi försöker alltid göra kreativa lösningar för att försäkra oss om att våra kunder är så nöjda som möjligt.
Dessa val kommer du ha möjlighet att göra i vår returportal.
Storleksbyte
Automatisk utkick av ny produkt.
Gratis - Ingen returavgift (Gäller endast i sverige)
Återbetalning till presentkort
Gratis - ingen returavgift
Digitalt - skickas till din email
Ett perfekt alternativ om du senare vill lägga en ny order