Lifting Straps - Svart
Lifting Straps - Svart
Lifting Straps - Svart
24% rabatt Slutsåld

Lifting Straps - Svart

103,00 kr
Ordinarie pris 137,00 kr Reapris 103,00 kr

Ta din träning till nya höjder med lifting straps. Avlastar effektivt fingrar och underarmar så du kan fokusera på rätt muskler och lyfta tyngre!

Size Onesize
Storlek & fit
Information

- Säljs parvis
- Justerbara lifting straps
- RELODE-logga på handlede
- Handledsvadderings för extra stöd
- Material: 20% polyester 80% bomull

Frakt & retur
  • Frifrakt över 800 kr
  • Fraktkostnad från 39 kr
  • Fria storleksbyten
  • 30 dagars returrätt

ATHLETE CLUB

Gå med i Athlete club och få exklusiva erbjudanden & 15% rabattkod på din andra order!

Gå med

Du kanske också gillar

Overall rating: 4.72 / 5 from 50 reviews.

AI Generated Review Summary

Lifting Straps - Svart effectively relieve stress on fingers and forearms, allowing for better focus on target muscles and heavier lifting. Customers praise the excellent grip and top-notch quality of these wrist straps.

Summary topics

  • Grip: 20%
  • Quality: 25%

Review topics: ["quality","straps","band"].

Review highlights

  • "Good straps with good quality!"Bianca L.
  • "Helped me get a better grip and less pain in my hands!!!"Emma s.
  • "Good quality and comfortable"Moa E.

Reviews

Helt ok

"Skönt med det extra vadderade vid handleden, men tycker de glider för mycket mot stången till skillnad från mina förra från annat märke. Men fyller sin funktion"

Therese S. (3/5)

Fyller sin funktion

"Sköna och plus att man kunde reglera öglan"

Emelie E. (4/5)

.

"Bra"

Alexandra S. (5/5)

Så sköna

"Jättesköna och bekväma"

Cilia v. (5/5)

Känns väldigt bra men kanske

"Känns väldigt bra men kanske lite onödigt långa band"

Julia L. (4/5)

Lifting Straps

"Mycket bra. Mjuka vad handlederna, bra grepp."

Nora B. (5/5)

Bra!

"Stadiga och sköna runt handleden."

Emma M. (5/5)

Bäst

"Bästa lyftremmarna"

Lena R. (5/5)

Straps

"Jätte bra i både användande och kvalitet"

Julia G. (5/5)

Bekväma å bra

"Bekväma å bra"

Nathalie P. (5/5)

Q&A