Elin

Elin är 167cm / 5′6″ och bär storlek L

Barbender Oversized T-shirt Women - White
Barbender Oversized T-shirt Women - White
Barbender Oversized T-shirt Women - White
Barbender Oversized T-shirt Women - White
Barbender Oversized T-shirt Women - White
Elin

Elin är 167cm / 5′6″ och bär storlek L

14% off

Barbender Oversized T-shirt Women - White

234,00 kr
Regular price 275,00 kr Sale price 234,00 kr

Barbender is the shirt you throw on when you know it's going to be a tough one. Oversized, relaxed, and perfect as a pump cover before it's time to show what's underneath.

White
Size XXS
Storlek & fit

The product is considered normal in size - we recommend choosing your usual size.

Not sure which size to choose? Use our size guide.

Information

Big Barbender print on the back so everyone behind you knows what's up when you're bending the bar.

100 percent cotton that feels soft but can handle sweat, chalk, and a couple of extra sets you didn't really have the energy for.

* Limited edition. When it's gone, it's gone
* Oversized fit. Extra space for extra gains
* Material: 100% cotton

Frakt & retur
  • Frifrakt över 800 kr
  • Fraktkostnad från 39 kr
  • Fria storleksbyten
  • 30 dagars returrätt

ATHLETE CLUB

Gå med i Athlete club och få exklusiva erbjudanden & 15% rabattkod på din andra order!

Gå med

Du kanske också gillar

Overall rating: 5.0 / 5 from 4 reviews.

AI Generated Review Summary

Summary topics

Review topics: [].

Review highlights

Reviews

Barbender t-shirt

"Gillar modellen, unisex, boxig och coolt tryck. Har den till ett par svarta tights. Grov i materialet."

Emelie N. (5/5)

Supersnygg och trevlig

"Jag tog en M fast jag vanligtvis har XS för att verkligen få den jätte oversized och det blev perfekt! Materialet är tjockare än ”vanligt” vilket gör att den faller helt otroligt! Och håller den ”oversized looken” magiskt!"

Tegebjer (5/5)

Stilren T-shirt i oversized modell.

"Stilren T-shirt i oversized modell. Som en vanligt T-shirt inget märkvärdigt och normal i passform."

Maria M. (5/5)

Rejält material och så snygg

"Rejält material och så snygg och skön"

Felicia O. (5/5)

Q&A